HOŞ GELDİN ( SANA ITHAFEN)

Yorgun, kırgın yıllar vardı. Sevgiye inançsız kapalı kapılar. 
hızlı geçip giden ama, ağır işleyen bir zaman ,bir şeyleri de alıp götürürken bir KASIM'IN yağmuruyla geldin...
Sadece gözlerinle geldin gülüm. Hoş geldin...
Huzura yelken açarken bakışlarına talibim ben, ruhunda bulduğum huzura talibim ve artık sadece talip değilim sanırım;
bu sevdaya muhtacım...
Hoş geldin.
Bir rüya isen hiç uyandırma olur mu?
Çölde susuz kalan yüreğimi suya kandırdın. Eğer bir serapsan kaybolma sakın...
Gözlerine mahpus et beni. Bir gardiyana da gerek yok. Yemek su vermesin kimse. Arada bir bak yeter. Ama uzun Uzun bak.
Ne çok susmuşum bu zamana kadar, ne de çok sözcükler birikmiş içimde. şimdi bir bir serbest bırakmaya karar verdim korkusuzca... Hadi gidin sahibinize demek istedim.... 
Gökyüzünde bir yıldızım var artık isminin baş harfi sen olan...
Gecede kaybolmuştum... Yoluma ışık saçan ay gibi geldin... İyi ki geldin...
Yüreğimi rüzgârına bırakmış gidiyorum. Seninle açılan bir kapıdan çıkmamak üzere giriyorum... Seninle yaşamanın hazzını duymak üzere... 
Yüreğim sana emanet... 
Hoş geldin.

HÜSEYİN KOBAK

Yorumlar